Sauvignon Blanc Cotul Dunării 2013 – InterVitt

Sauvignon Blanc Cotul Dunarii - InterVitt ZimniceaN-am urmărit îndeaproape tot ce se întâmplă în oeno-blogosfera românească, dar de vinurile acestui producător nu ştiu să fi citit ceva. Am mai băut un Cabernet Sauvignon decent de la ei acum ceva timp, dar nu am luat notiţe atunci, aşa că… trebuie reîncercat!

De data asta am să vă vorbesc de Sauvignonul lor. De ce am ales pe vremea asta spurcată un vin alb? Oboseala. Şi curiozitatea. Şi doar 12,5% alcool. Să-l disecăm, aşa, „high-level”:

Culoare pală, gălbui-verzui. Miros de mere verzi, piersici şi citrice (tot tacâmul, de la lămâie la pomelo) şi o tragică notă minerală. Ba poate şi nişte fagure de miere. Dulce, sărat, acrişor. Nice! În gură se simte proaspăt, cu un corp mediu potrivit, cu senzaţii amestecate – dulci, acrişoare, sărate – şi un final mediu+ extrem de fresh şi mineral-vegetal.

Not bad if you ask me. 80-82p, 14 lei, dintr-un lanţ de magazine provincial – Trei G.

Ah, cine e InterVitt? De unde e vinul? Aşadar, e vorba de un IG Terasele Dunării, centrul viticol Zimnicea. Sunt ridicol de puţine informaţii despre ei pe site-ul lor sau pe Facebook, dar eu zic că merită încercate vinurile lor.

Lasă un răspuns

